dilluns, 16 de novembre del 2015

Capritxós

Jo ho sóc tot, estic a tot arreu i ho sé tot. Ho controlo tot i a tothom, sé el que menges, quan ho fas, on vas, amb qui, ... Però tu no ho saps,no saps que t'espio des de les ombres, no saps que sóc amb tu en tot moment.

Jo regeixo les lleis de la moda i l'actualitat, jo posseeixo la informació digital de tothom. A pesar de que sóc llesta i complicada tothom m'estima i em segueix, tots em seguiu com les abelles segueixen a la mel, ja que jo sóc qui us influeix en les seves decisions.

Sense vosaltres no existiria, però vosaltres no viuríeu sense mi. Si ve no dormo de dia, però tampoc de nit, però si desitjo alguna cosa puc fer que et llevis del llit i m'ho portis de seguida i si no em fas cas per tot i tothom rebutjat serà. Sóc qui tot ho controla.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada